zondag 14 mei 2017

Bakker

Toen vorig jaar zijn gaan fietsen
Kwamen we altijd terug in een drop waar een warme bakker is
E dat rook altijd lekker
Op een dag moest ik brood hebben
ben ik daar naar binnen gegaan , en uit gelegd
wat voor brood ik graag had
Het werd een dubbel gebakken zwart brood
en dat was me toch lekker
en nu haal ik elke week daar het brood
als ik het krijg is het nog warm
Heerlijkkkkkkk
-----------------
Bijna gaan we weer naar Zeeland
en daar verheug ik me weer op
de fiets gaat ook mee
-----------------------
Zo dat was het weer voor even
ik zeg weer tot het volgende logje






3 opmerkingen:

  1. Warme bakker is altijd lekker om te ruiken. Dubbel gebakken zwart brood? Dit heb ik nooit van gehoord. Leuk om te weten. Lekker als warme brood koopt. Ik vind ook heerlijk. Binnenkort ga je lekker op de vakantie.
    Het is mooi weer. Geniet maar van.

    Fijne week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Gerda.
    Je blog ziet er prachtig uit, mooie kleuren.
    Nog gefeliciteerd met je moeder. Dat is een hele leeftijd al. Maar wat gezellig zo met elkaar uit eten.
    Dan dat brood wat je schrijft. Lijkt me heel bijzonder, zwart gebakken brood. Het klinkt natuurlijk een beetje gek maar denk dat het heerlijk is.
    Heerlijk dat jullie straks weer naar zeeland gaan. Daar genieten jullie echt, dat is wel te zien op de foto's.
    Wens je fijn weekend groetjes van mij
    Stien.

    BeantwoordenVerwijderen