zondag 10 juli 2016

Blij met mijn Gazelle

Hallo Blog maatjes
 
Zo als de titel zegt ben ik heel erg met mijn elektrische fiets
Ik heb al een paar dagen heerlijk gefietst
Wat een genot als je een berg op moet
Het gaat nu zo makkelijk
Ik heb weer plezier aan het fietsen gekregen
Mijn man heeft er een zonder moter
en die fiets nog heel goed
=============
Ik had toch een logje geschreven over de lekkage in de slaap kamer
Ze hebben het gelukkig gevonden en gerepareerd
Nu moeten ze alleen nog de binnen muur komen maken
Maar die moet eerst heel goed drogen
=============
Zo dat was het weer voor even
Ik zeg weer tot het volgende logje
Liefs

 

2 opmerkingen:

  1. Hallo lieverd
    Ja die fietsen zijn heerlijk ik heb er ook een en kan nu ook weer fietsen.
    Wat is het nu warm he ik zit maar lekker binnen dat is nog het beste buiten is wel erg warm en ook eigenlijk onder de parasol er is geen windje meer die er vanmorgen wel was.
    Maak er een mooie dag van liefs en x'jes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anoniem bedank voor de reactie
    Jammer voor het anoniem zijn

    BeantwoordenVerwijderen