donderdag 30 juni 2016

Ik ben blij

Hallo bog maatjes
Waarom ik blij ben
Nou dat zit zo
Ik heb Donderdag 30 Juni de elektrsche fiets gekregen
En heb er ook al op gereden
Het ging heel goed en ooo wat makkelijk
Ik kom nu met gemak de berg op
Waar ik vroeger moeite mee had
Hij gaat ook in Agustus mee naar Zeeland
===================
Ik heb ook nog een crea gemaakt
http://www.araemae.nl/1.IWillBlowyourMind.html
Die heb ik op de van Astrid gemaakt
Klik op de crea dan kom je bij de les
Zo dat was het weer voor even

2 opmerkingen:

  1. He Gerda leuk deze site ik heb me rechtsboven aangemeld zodat ik een berichtje krijg als je weer wat plaatst hier....enne, wat een prachtige fiets is dat...ben benieuwd wanneer je er mee hierheen komt en zeg maar tegen lou niet langsfietsen maar binnenkomen...grt Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Gerda, als je graag fietst is zo'n elektrische fiets een prima aanschaf. Mijn zus heeft er ook een gekocht, haar man reed altijd veel harder dan zij en ze kon hem nauwelijks nog bijhouden. Dat gaat nu weer goed. Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen