vrijdag 25 maart 2016

Mijn Paas wens


7 opmerkingen:

  1. Ik wens jou ook heel prettige en mooie Paasdagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou , mooie paasdagen Gerda .
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens jou ook voor morgen nog een fijne tweede Paasdag Gerda..

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook fijne tweede paasdag gewenst.
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen lieverd
    Ja weer een nieuwe week en de paasdagen zijn weer voorbij maar wij hebben er weinig aan gehad omdat wij druk bezig zijn met de voorbereidingen voor onze verhuizing een heel gedoe pffffffff.
    Lieverd maak er een heerlijke week van liefs en x'jes van gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gerda, alles goed hier? Ik hoop van wel. vandaag begint het eindelijk een beetje op lente te lijken he.De vogels die kwetteren en fluiten de bomen die al aan het uitbotten zijn.Ja laat maar komen hoor dat mooie weer en het zonnetje. ga je van het weekend nog iets doen? ik gben bezig geweest met naaien en wil morgen lekker boek lezen , tenminste als ik dan lekker op het balkon kan zitten he. hahaa. Ik wens je een fijn weekend en maak er weer wat moois van he. Liefs en knuf Kleurrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Gerda;
    Ik kom jou even een heerlijke dinsdag wensen
    Maak er maar een lekkere dag van het is droog maar geen zonnetje jammer hoor het was zo heerlijk met dat zonnetje erbij.
    Een heerlijke dag
    liefs en xxjes van Gerry

    BeantwoordenVerwijderen