zondag 14 februari 2016

Boos

Hallo blog maatjes

 

Waarom ik boos ben
Dat zit zo

We hadden in November 2015 een lekkage in onze slaap kamer
Ik de bouwvereniging gebeld
Komt er ene kijken en foto's maken ,drie dagen later kommen ze het maken
Hij zei dat het nu verholpen was
Na flinke regenbuien was het weer nat
Ik weer gebeld naar de bouwvereniging
Ze hebben het weer gemaakt , hij zei weer dat het weer verholpen was

Dat was in December 2015

Maar het is nog niet verholpen


Ik 2 Februari 2016 weer gebeld , ze zouden terug bellen

Maar ik ben nog altijd op een telefoon aan he wachten

 

Morgen maar weer eens bellen

Zo ziet het er nu uit in onze slaap kammer




 
 

3 opmerkingen:

  1. Nou zeg, dat ziet er nieuw goed en ongezond uit. Je zou ze wat toch die woningbouwen..Als zij hun geld maar krijgen is er niets aan de hand bij hun, maar ze mogen wel een betje meer uit gaan voeren dan dat ze nu gaan doen.Dit schimmel is heel erg ongezond hoor. Ik hoop dat je ze achter hun kont aan blijft bellen , net zolang ze het beu zijn..maar hier zijn geen woorden voor en snap heel erg goed dat je boos bent want dat zou ik ook zijn. Ik wens je succes in deze en hoop dat je ondanks je boosheid een fijne dag zult hebben. Liefs Kleurrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is niet best lieverd en weer veel werk hoop dat jullie het snel weer opgelost zullen hebben.Nooit leuk zulke dingen en snap jou boosheid hoor.
    Het is nu heerlijk zonnig hier en geniet daar nog even lekker van hihihi.
    Liefs en xxjes van Gerry doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me je boosheid goed begrijpen Gerda, het is toch schandalig dat je voor de derde keer aan de bel moet hangen

    Ik zou ook vragen wat voor lui ze in dienst hebben want die bakken er toch niks van

    Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost en dat het de volgende keer wel goed gemaakt wordt...

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen