donderdag 7 januari 2016

van alles

Hallo blog maatjes
 
De vakantie was is weer weg gewassen
En de kerst spullen weer op de zolder gebracht
Ik vind het jammer dat de kerst weer voorbij is
Vind het altijd gezellig in huis
Nu gaan de mensen de ramen weer versieren voor carnaval
maar ik niet , ik geef er niet zoveel meer om carnaval
-------------------------------------
Ik heb ook weer een lesje gemaakt op deze site
 
Het was een mooie les
De sneeuw moeten we nog op wachten
Zo dat was het weer voor even
Ik zeg weer tot op het volgende logje
 

12 opmerkingen:

  1. goedemorgen Gerda ik vind heerlijk kamer te versieren met kerst en begin erg vroeg mee
    Maar na 1 januari geniet ik ook weer van alles weg
    Nee huis versieren met carnaval doen wij hier niet ook eigenlijk carnaval niet
    Ik bedoel echt carnaval wij vieren het beetje zo in de kroeg meer niet
    fijne vrijdag en weekend ik werk morgen pas weers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Gerda .
    Gezellig de versieringen met kerst , maar ook weer fijn dat het opgeruimd is .
    Wij zijn er hier goed vanaf gekomen met de ijzel , we kwamen woensdag op en alles glad , maar het heeft niet lang geduurd , met de middag was de weg voorzichtig weer berijdbaar .
    Wij wonen in Z.W.Friesland , vandaar .
    Ik vind het een mooie crea Gerda , maar ik heb geen animatieles gezien .
    Fijn weekend en groetjes Gerda , Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt. Wie weet krijgen wij ook nog sneeuw ⛄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Gerda kom je een fijne week 2 wensen
    Gaat alweer snel voor je weet zit je weer in je huisje
    fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke knutsel zo Gerda, heb je het niet koud daarbuiten in de sneeuw? Voor mij hoeft de winter niet meer te komen hoor, zeker niet met sneeuw en gladheid.
      De kerstversieringen zijn bij mij altijd al opgeruimd voor de verjaardag van mijn kinderen. Vroeger was het voor hen toch al niet leuk om tussen kerst en oud en nieuw jarig te zijn. Nee weg met de kerstballen en dan de verjaardagslingers ophangen, zodat ze toch een vrolijke verjaardag hadden.
      Ik heb niets met carnaval, ik denk dat je daar in opgegroeid moet zijn, anders kun je volgens mij niet echt carnaval vieren.
      Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe.

      Verwijderen
  5. Wat een leuke crea Gerda
    Ik hoop dat hier de sneeuw weg blijft, ik hou niet van dat geglibber.

    Voor morgen wens ik je een fijne vrijdag.
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi jhoi, ik heb na een hele lange tijd ook weer een blog hoor. Nu kunnen we elkaar weer volgen.het is al even geleden en moet er even weer in komen.je hebt er leuke werkjes op staan hoor.Ik ben ze even bij langs gewesst.Super!! Ik hoop dat je gauw een kijkje komt nemen op mijn blog.Ik wens je een hele fijne en rustige zondag verder. Liefs kleurrijk Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Gerda ik kom je een fijne week 3 wensen
    groetjes
    Ik zie je zit nog in thuiskomst te wachten op weg gaan hahaaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom je een hele fijne dag wensen. het is heerlijk buiten met die gezonde vrieskou.Ik ben er blij mee. Vind jij dat ook lekker? Ik pak mij wel goed in hoor want mijn been vind dit maar niets,.Hoop dat veel mensen deze week kunnen gaan schaatsen.. Lieve groet en een fijne dag van Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo lieverd;
    Nou maar hopen dat het zo goed gaat hihihihi.
    Ik kom jou even een heerlijke zonnige dag wensen.
    Jij hebt een mooie blog hoor heb er van genoten.
    liefs en xxjes van gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gerda, ik kom je een hele fijne avond wensen. Ik hoop dat je nog een beetje geniet van het frisse weer. Nog met de psp aan de slag geweest? Misschien ik morgen even weer. Ik wens je alvast een heel goed weekend hoor.Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemiddag Gerda , ik kom je een fijn weekend wensen .
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen