dinsdag 29 december 2015

Update vakantie 1

Maandag 28 December
hebben we bij zeepeduinen gewandeld
dat is een heel groot Natuurgebied

                       

Daar was ook nog een oude bunker van de oorlog

 

en aan het eind van onze wandeling
werden we ook nog verast door een paar damherten
maar die waren ook weer snel weg
Maar mijn man heeft er toch een op de foto kunne zette

 Dinsdag 29 December
hebben we het rustig aan gedaan
zijn we naar Zierikzee geweest

Klik op de foto's voor een groter formaat

3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Gerda hoop ik goed zit moet wel want ik zie vakantie foto's
    je treft het of wou je daar langlaufen dan niet
    FIjne uiteinde Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ ja Floor je zat goed
      Bedankt voor het berichtje op mijn blogje

      Verwijderen
  2. Hallo Gerda, je foto's komen me heel bekend voor, wij gingen vaak wandelen in dat gebied. Mijn tante woonde in Haamstede vlak bij de vuurtoren dus geen onbekend terrein. Sinds haar overlijden kwamen we er minder vaak, nu ga ik nog wel eens naar Oranjezon ook mooi en in beide gebieden kom je om in de damherten ;)
    Ik wens je heel een fijne jaarwisseling toe en een heel gelukkig en gezond 2016

    BeantwoordenVerwijderen